Door Ralph van Hertum op 11 oktober 2015

Halteplan volgt op korte termijn

De PvdA-Statenfractie heeft vragen gesteld over bushokjes in de provincie Zeeland. De fractie wil graag weten hoe de provincie omgaat met vragen van de inwoners uit bijvoorbeeld Koudekerke, IJzendijke en ‘s-Heer Arendskerke over bushokjes.

Het college gaf als reactie dat op korte termijn een halteplan komt, dat ingaat op de verschillende halteknelpunten. De PvdA dringt er bij het college op aan dat het halteplan zo snel mogelijk naar de Staten komt, zodat de bushalteknelpunten snel worden opgelost.

Het oplossen van bushalteknelpunten zorgt ervoor dat onderwijs- en zorgvoorzieningen bereikbaar blijven voor alle Zeeuwen en werkende Zeeuwen op hun werkplek kunnen blijven komen.

Ralph van Hertum

Cypressenstraat 42 4462 BW Goes “Mijn naam is Ralph van Hertum. Ik ben 27 jaar oud, woon in ’s-Heer Hendrikskinderen, sport graag en ben afgestudeerd historicus. Jongeren worden in de politiek onvoldoende vertegenwoordigd. Daarom vind ik verjonging en vernieuwing van politieke vertegenwoordigers belangrijk. Zeeland vergrijst en ontgroent in een rap tempo. Dit biedt ook nieuwe

Meer over Ralph van Hertum