Door Ralph van Hertum op 4 december 2015

Statenfractie bezoekt Orionis

De PvdA-Statenfractie heeft vrijdag een Statenbezoek afgelegd aan Orionis Walcheren. Samen met Walcherse PvdA-raadsleden en wethouder Chris Maas uit Veere kregen de Statenleden een rondleiding. Bij Orionis worden mensen begeleid die een bijstandsuitkering krijgen. In ruil voor de uitkering zet Orionis in op het snel aan het werk helpen van de mensen. Orionis ziet kansen voor de provincie Zeeland, bijvoorbeeld op het gebied van meer werk naar Zeeland halen en een betere Zeeuwse samenwerking regelen. Bedrijven die werknemers zoeken zouden vaker eerst aan moeten kloppen bij Orionis in plaats van bij het uitzendbureau.

Statenlid Ralph van Hertum

Ralph van Hertum

Cypressenstraat 42 4462 BW Goes “Mijn naam is Ralph van Hertum. Ik ben 27 jaar oud, woon in ’s-Heer Hendrikskinderen, sport graag en ben afgestudeerd historicus. Jongeren worden in de politiek onvoldoende vertegenwoordigd. Daarom vind ik verjonging en vernieuwing van politieke vertegenwoordigers belangrijk. Zeeland vergrijst en ontgroent in een rap tempo. Dit biedt ook nieuwe

Meer over Ralph van Hertum