9 februari 2015

Werkbezoek Agnes Jongerius

Op vrijdag 13 februari 2015 komt Europarlementariër Agnes Jongerius weer naar Zeeland. Zij is ondervoorzitter van de Commissie Werkgelegenheid & Sociale Zaken.

’s Middags gaat Agnes Jongerius naar Yara in Sluiskil voor een werkbezoek. Daar zal onder andere het onderzoek naar langdurige nachtarbeid aan bod komen. Met Europese subsidie wordt onderzoek gedaan bij Yara. Dit onderzoek naar duurzame inzetbaarheid van werknemers is een afspraak die in het kader van de cao is gemaakt.

Vakbondsbestuurder Liliane Schoone (FNV), Zeeuws Tweede Kamerlid Albert de Vries, Zeeuws Eerste Kamerlid Wouter van Zandbrink, de Statenkandidaten Anita Pijpelink en Ralph van Hertum gaan met Agnes Jongerius mee op werkbezoek.

Politiek café
’s Avonds is er van 18:00 tot 20:00 uur een politiek café in de zaal boven stadscafé De Dighter aan het Bellamypark 30 in Vlissingen met Agnes Jongerius. De toegang is gratis en iedereen is van harte welkom.

Waar ben je naar op zoek?