Viering Internationale Vrouwendag

Door Anita Pijpelink op 1 maart 2018

Donderdag 8 maart 2018 vieren we in Zeeland op initiatief van de PvdA Internationale Vrouwendag. Een bijzondere dag die voor de 106de keer wordt gevierd. Een dag die nog steeds een belangrijke rol speelt in de emancipatie van de vrouw. Het thema van deze editie is ‘De toegevoegde waarde van vrouwelijk leiderschap in een innovatieve en veranderende omgeving’.

PROGRAMMA:

• Inleidingen verzorgd door de directeur van de Zeeuwse Milieufederatie Ira von Harras, de Middelburgse wethouder Saskia Szarafinski en professor sociologie en actief bezig met universele mensenrechten Barbara Oomen.
  • Volgens de methode van de dialoogtafels in kleinere groepen met elkaar in gesprek gaan.
  • Afsluiting met een drankje en hapje.

De viering vindt plaats in de Voorhal van het provinciehuis aan de Abdij in Middelburg. Inloop met koffie en thee vanaf 19:30 uur en start programma om 20:00 uur. De toegang is gratis en iedereen is van harte welkom.

Aanmelden kan via pspvda@zeelandnet.nl en wordt om organisatorische redenen bijzonder op prijs gesteld. Wij hopen u 8 maart te mogen begroeten in Middelburg!

Anita Pijpelink

Grote Sternstraat 75 4332 DR Middelburg “Zeeland heeft ambitie op onder ander economisch gebied en daar hoort ook de ambitie bij om onderwijs van hoog niveau aan te bieden. We hebben al heel veel excellente scholen en hoogwaardig onderwijs in onze provincie. De PvdA vindt dat erg belangrijk, want hiermee zet Zeeland zichzelf landelijk op

Meer over Anita Pijpelink