Door Ralph van Hertum op 9 mei 2017

Motie behoud pont Sluiskil

Een van de openbaar vervoersvoorzieningen die het moeilijk heeft is de veerpont bij Sluiskil. Op een doordeweekse dag maken tussen de 200 en 300 mensen gebruik van deze voorziening die volledig door vrijwilligers wordt bemenst. De PvdA vindt dat we deze voorziening in stand moeten houden. We willen daarom 100.000 euro inzetten voor het redden van de veerpont. Wel vinden we dat anderen ook hun bijdrage daaraan moeten leveren. De PvdA-Statenfractie zal daarom tijdens de komende Statenvergadering onderstaande motie indienen.

Ralph van Hertum

Cypressenstraat 42 4462 BW Goes “Mijn naam is Ralph van Hertum. Ik ben 27 jaar oud, woon in ’s-Heer Hendrikskinderen, sport graag en ben afgestudeerd historicus. Jongeren worden in de politiek onvoldoende vertegenwoordigd. Daarom vind ik verjonging en vernieuwing van politieke vertegenwoordigers belangrijk. Zeeland vergrijst en ontgroent in een rap tempo. Dit biedt ook nieuwe

Meer over Ralph van Hertum