27 april 2014

Dag van de Arbeid 2014

Na een dag werken vieren wij op 1 mei 2014 ’s avonds de Dag van de Arbeid! Het gewest Zeeland van de Partij van de Arbeid nodigt u van harte uit om deze dag naar goed sociaaldemocratisch gebruik gezamenlijk te vieren.

De 1-mei-viering zal plaatsvinden in het Arsenaaltheater aan het Arsenaalplein 1, 4381 BL te Vlissingen. U bent hier vanaf 19:15 uur van harte welkom. Om 19:30 uur zal het programma officieel worden geopend door gewestelijk voorzitter Aty Harwijne.

Frank van Oorschot blikt terug op de oorsprong van de Dag van de Arbeid en vooruit op de Europese verkiezingen.

Monima Sie Dhian Ho

De hoofdgast van deze 1-mei-viering is Monika Sie Dhian Ho. Zij is politicologe en heeft als directeur van de Wiardi Beckman Stichting meegewerkt aan het project ‘Van waarde’. Is participatie de manier om de toekomst van de verzorgings-staat te garanderen? Monika Sie Dhian Ho behandelt op een prikkelende en interactieve manier het thema participatiemaatschappij met ons.

De Rode Roos 2014 wordt uitgereikt aan een lid dat zich op bijzondere wijze achter de schermen heeft ingezet voor de Partij van de Arbeid in Zeeland.

Traditiegetrouw zingen wij samen De Internationale en sluiten we dit keer informeel af met een pubquiz.

Voor de liefhebbers is er de mogelijkheid om vooraf een stadswandeling langs de verdedigingswerken aan de boulevard te maken onder leiding van stadsgids Ronald den Broeder. Er zal om 18:15 uur worden vertrokken vanaf het Arsenaaltheater. Om organisatorische redenen is aanmelden bij het 1-mei-comité via [email protected] noodzakelijk.

Als u niet over eigen vervoer beschikt om in Vlissingen te geraken kunt u vóór 24 april a.s. contact opnemen met het 1-mei-comité. Dan wordt geprobeerd vervoer vanaf uw huis of NS-station Vlissingen te regelen.

Het 1-mei-comité en het gewestelijk bestuur hopen u 1 mei allen te mogen begroeten in het Arsenaaltheater in Vlissingen!