Bob van Schuylenburch

4333 GD Middelburg

Dag van de Arbeid

door Bob van Schuylenburch op 1 mei 2017

Beste partijgenoten, We zullen aan de slag moeten om te laten zien dat onze partij voor de werknemers staat: voor eerlijk, veilig en fatsoenlijk werk. We staan voor ZZP-ers die hier zelf voor gekozen hebben en nog meer voor diegene die gedwongen zijn om in een ZZP-constructie te werken. Als ik de afgelopen jaren de

Voor Suze

door Bob van Schuylenburch op 1 maart 2017

Straks is het wederom 8 maart en nog steeds vieren we Internationale Vrouwendag. We hebben een club opgericht om voor onze belangen te strijden. Zodra we het doel hebben bereikt kunnen we stoppen. Het is de reden waarom Amnesty International, Artsen zonder Grenzen, Unicef, de voedselbank, enzovoorts in het leven zijn geroepen. Allen hebben het

Opiniestuk: Naar school gaan! Leren!

door Bob van Schuylenburch op 8 januari 2017

Het klinkt steeds achtelozer en ook als dooddoener. Jezelf ontwikkelen om geschikt te zijn voor de samenleving, geschikt te zijn voor een bepaalde baan. We ontwikkelen ons suf; workshops, cursussen en studiedagen. Het is investeren in werknemers en in jezelf. Niemand zal zich afvragen waarom dit belangrijk is. Hoewel? In mijn vmbo-klas zitten leerlingen die

Toespraak gewestelijk voorzitter

door Bob van Schuylenburch op 2 mei 2016